• Stacja Uzdatniania Wody w Mostowie

  • Stacja Uzdatniania Wody w Koszalinie

  • Oczyszczalnia ścieków Jamno

  • Oczyszczalnia ścieków Jamno - suszarnia osadów

  • Muzeum Wody MWiK Koszalin

994 - Bezpłatny całodobowy numer do pogotowia wodno-kanalizacyjnego

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja w Koszalinie BIP

Wykonanie robót budowlanych - remontów cząstkowych nawierzchni drogowych po awariach sieci wodociągowych i kanalizacyjnych

09.01.2012

I. ZAMAWIAJĄCY:

  1. Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
    Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Koszalinie,
    75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14,
    tel. 94 342-62-68 fax: 94 342-29-38 
    e-mail: mwik.koszalin@wodkan.pl

II. TRYBY

  1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony, zamówienie sektorowe

Na podstawie art.132 ust.1 pkt.4 i ust.2 w związku z art.133 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. do powyższego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

III. ADRES POD JAKIM MOŻNA UZYSKAĆ WARUNKI ZAMÓWIENIA
Dział Inwestycji i Remontów MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 pokój nr 008 po wcześniejszym zamówieniu: tel. 94 342-62-68 wew.68, faks 94 342-29-38.
Strona internetowa MWiK (www.mwik.koszalin.pl)

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH - REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DROGOWYCH PO AWARIACH SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH
  2. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
  3. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

V. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zamówienie będzie realizowane w terminie

  1. rozpoczęcie następnego dnia od daty podpisania umowy
  2. zakończenie 4 lata od dnia rozpoczęcia umowy.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
  2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
  3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. Sytuacji ekonomicznej u finansowej.

Potwierdzenia wymagają następujące warunki:

1. Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – nie dotyczy niniejszego postępowania.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca w okresie ostatnich pięciu latach (2007-2011) wykonywał usługi
o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie.
3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – wykonawca musi spełnić łącznie następujące warunki:

  • dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
    posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej,
    co najmniej 3 pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
  • dysponować sprzętem do realizacji zamówienia:
    recykler do masy bitumicznej o ładowności minimum 2 tony,
    walce statyczne do zagęszczania masy,
    piły do cięcia asfaltu,
    frezarkę do nawierzchni asfaltowych,
    rozkładarkę do mas bitumicznych,
    posiada dostęp do mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki w warunkach przewidzianych do jej zastosowania.

4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten zostanie spełniony jeżeli:

  • Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia.

5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 12 ust.1 Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych w MWiK Spółka z o.o. w Koszalinie (Wyciąg z Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych MWiK Spółki z o.o. z siedzibą w Koszalinie ul. Wojska Polskiego 14 stanowi dodatek do niniejszych warunków zamówienia).
Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest wykazać spełnienie warunku poprzez wskazanie części zamówienia jakie powierzy podwykonawcom.
Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia wspólnie. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokumenty i oświadczenia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców działających wspólnie.
Wykonawcy działający wspólnie przedstawiają zamawiającemu w ofercie umowę regulującą ich współpracę.
Zamawiający oceni spełnienia tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów. Oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, a dokumenty w formie oryginału lub potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela kopii.
Brak wymaganych oświadczeń i dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:

Formularz oferty
Załącznik nr 1
Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • posiadania wiedzy i doświadczenia,
  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Załącznik nr 2
Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem dokumentów, że usługi te zostały wykonane należycie.

Załącznik nr 3
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Załącznik nr 4
Opłacona polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z warunków składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wspólnie.

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa następujące dokumenty:

Załącznik nr 5
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.

Załącznik nr 6
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

Załącznik nr 7
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Załącznik nr 8
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku ofert składanych przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wykazujących brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Ponad to należy do oferty załączyć następujące dokumenty:

Załącznik nr 9
Wykaz sprzętu jakiego użyje wykonawca do realizacji robót oraz wskazanie dostępu do mieszanki mineralno-bitumicznej.

Załącznik nr 10
Oświadczenie o przystąpieniu do wykonania naprawy nawierzchni, następnego dnia roboczego po otrzymaniu pisemnego zlecenia.

VI. WADIUM:
Nie dotyczy

VII. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena

VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
    75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 - sekretariat pokój nr 214
  2. Termin składania ofert: 24.01.2012r. godz. 10:00
  3. Termin związania z ofertą: liczba dni – 30 od ostatecznego terminu otwarcia ofert.
  4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
    MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 p.313
    Dnia 24.01.2012r. o godz. 10:15
  5. Warunków Zamówienia dostępne do dnia 24.01.2012r.

 

X

Wyślij link znajomemu