Usługa wywozu i zagospodarowania osadów (kod odpadu 19 08 05), skratek (kod odpadu 19 08 01) i piasku (kod odpadu 19 08 02) z Oczyszczalni Ścieków JAMNO w Koszalinie
Usługa wywozu i zagospodarowania osadów (kod odpadu 19 08 05), skratek (kod odpadu 19 08 01) i piasku (kod odpadu 19 08 02) z Oczyszczalni Ścieków JAMNO w Koszalinie
Koszalin, dnia 08.02.2021r.
IZP.221.3.2021.HC
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. ZAMAWIAJĄCY:
1. Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Koszalinie,
75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14,
tel. 94 342-62-68 fax: 94 342-29-38
e-mail; biuro mwik-koszalin [dot] com
II. TRYBY
1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony, zamówienie sektorowe
Niniejsze zamówienie publiczne jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4
pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, wykonywane przez podmiot, o którym mowa w art. 5 ust 1 pkt 2 lit. a. Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych, w związku z art. 2 ust. 1 pkt 2 nie stosuje się procedur w niej określonych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koszalinie.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury określonej w dyspozycji art. 44 Regulaminu zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koszalinie tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III. ADRES POD JAKIM MOŻNA UZYSKAĆ WARUNKI ZAMÓWIENIA
Strona internetowa MWiK (www.mwik.koszalin.pl) lub Dział Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 pokój nr 005 po wcześniejszym zamówieniu: tel. 94 342-62-68 wew.68, faks 94 342-29-38, e-mail : biuro mwik-koszalin [dot] com.
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
- Nazwa i opis przedmiotu zamówienia
Usługa wywozu i zagospodarowania osadów (kod odpadu 19 08 05),
skratek (kod odpadu 19 08 01) i piasku (kod odpadu 19 08 02)
z Oczyszczalni Ścieków JAMNO w Koszalinie
2. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
3. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
4. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego
V. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Dostawa do dnia:31 grudnia 2021.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej
Potwierdzenia wymagają następujące warunki:
Wykonawca musi posiadać:
a) decyzję, o której mowa w art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach zezwalającą Wykonawcy
na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów obejmującą swoim zakresem odpad będący przedmiotem niniejszego zamówienia, lub
- umowę zawartą przez Wykonawcę z podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą
w zakresie przetwarzania odpadów umożliwiającą przekazanie przez Wykonawcę
do przetwarzania odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z decyzją, o której mowa w art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach zezwalającą temu podmiotowi
na przetwarzanie odpadów, obejmującą swoim zakresem odpady będące przedmiotem niniejszego zamówienia.
b) Wpis do rejestru BDO w zakresie transportu zbierania i przetwarzania odpadów obejmujący swoim zakresem odpady będące przedmiotem niniejszego zamówienia.
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności.
Wykonawca:
- posiada urządzenia do załadunku odpadu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia;
- posiada środki transportu do przewożenia odpadu z zabezpieczaniem przed emisją odorów;
- w przypadku rolniczego wykorzystania odpadów jest władającym powierzchnią ziemi na której będą zastosowane osady ściekowe, zgodnie z art.3 pkt.44 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ; oraz
- dysponuje odpowiednim sprzętem do rozprowadzenia osadów ściekowych na powierzchni ziemi i zmieszania z nią.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art. 18 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych MWiK Sp. z o.o.
Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest wykazać spełnienie warunku poprzez wskazanie części zamówienia jakie powierzy podwykonawcom.
Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia wspólnie. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Dokumenty i oświadczenia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców działających wspólnie.
Wykonawcy działający wspólnie przedstawiają Zamawiającemu w ofercie dokument regulujący ich współpracę.
Podczas realizacji zadania Wykonawca obowiązany jest przestrzegać „Instrukcję dla wykonawców dostawców usług i materiałów oraz ich podwykonawców, wykonujących prace zlecone i świadczących usługi w budynkach, obiektach i na terenach należących do MWiK Koszalin”.
W przypadku rażących uchybień w przestrzeganiu obowiązujących przepisów prawa lub wymagań „Instrukcji....” przez pracowników Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania zakazu wejścia na swój teren osobom winnym tych wykroczeń. Dalsze nieprzestrzeganie wymagań może doprowadzić do zerwania umowy z winy Wykonawcy – Wykonawca obowiązany jest złożyć zobowiązanie do przestrzegania zasad wynikających ze stosowania systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem i higieną pracy
Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a dokumenty w formie oryginału lub potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela kopii.
Brak wymaganych oświadczeń i dokumentów będzie skutkował odrzuceniem oferty.
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:
Formularz oferty
Załącznik nr 1
Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu
Załącznik nr 2
Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Na dzień składania ofert Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach.
Ponad to należy do oferty załączyć następujące dokumenty:
Załącznik nr 3
Opłacona polisa wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z warunków składają wszyscy wspólnie.
Załącznik nr 4
Program odzysku lub unieszkodliwienia odpadów będących przedmiotem zamówienia z dokładnym opisem sposobu zagospodarowania wraz ze wskazaniem miejsca odzysku lub unieszkodliwienia przypadku rolniczego wykorzystania wykaz gruntów na których będą stosowane ustabilizowane komunalne osady ściekowe wraz z poświadczeniem, że jest władającym powierzchnią ziemi zgodnie z ustawą Prawo Ochrony Środowiska.
Załącznik nr 5
Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca, który będzie użyty do realizacji zamówienia.
Załącznik nr 6
Listę osób wykonujących usługę.
Załącznik nr 7
Decyzja zezwalająca Wykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów.
Załącznik nr 8
Potwierdzenie o wpisie do BDO w zakresie transportu zbierania i przetwarzania odpadów obejmujący swoim zakresem odpady będący przedmiotem niniejszego zamówienia.
Załącznik nr 9
Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – oświadczenie należy złożyć droga elektroniczną na adres: biuro mwik-koszalin [dot] com do trzech dni od dnia otwarcia ofert.
Załącznik nr 10
Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Uwaga:
Wszystkie powyższe dokumenty muszą być, pod rygorem odrzucenia oferty, wypełnione i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub załączonym do oferty pełnomocnictwem.
VI. WADIUM:
Nie dotyczy
VII. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena dla poszczególnych części zamówienia
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 - Biuro Handlowe Spółki (sklep)
- Termin składania ofert: 23.02.2021 r. godz. 1000
- Termin związania z ofertą: liczba dni – 30 od ostatecznego terminu otwarcia ofert.
- Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 p.313
Dnia 23.02.2021 r. o godz. 1015
- Drukuj
- Udostępnij: Facebook
- 43 wyświetlenia