PŁATNOŚCI I OBSŁUGA KLIENTA - WYŁĄCZNIE ZDALNIE OD 23 MARCA

PŁATNOŚCI I OBSŁUGA KLIENTA - WYŁĄCZNIE ZDALNIE OD 23 MARCA

image

Od 23 marca kasa przy ul. Wojska Polskiego 14 będzie nieczynna, a Klienci we wszystkich obiektach MWiK obsługiwani WYŁĄCZNIE  mailowo i telefonicznie.

Dokumenty można przesyłać mailowo na adres: mwik [dot] koszalin at wodkan [dot] pl lub pocztą tradycyjną.

Jednocześnie uprzejmie przypominamy, że do odwołania zawieszone zostało także przyjmowanie prób wody i ścieków do badań laboratoryjnych.

 Prosimy o wyrozumiałość w sytuacji wzmożonego zagrożenia epidemicznego. 

W przypadku niezbędnej konieczności, będziemy zapraszać na indywidualne spotkania. 

                                                                                             

!WODA WODOCIĄGOWA NIEZMIENNIE POZOSTAJE BEZPIECZNA!

 

Zdalny kontakt z nami:

image