PŁATNOŚCI I OBSŁUGA KLIENTA - WYŁĄCZNIE ZDALNIE OD 23 MARCA
PŁATNOŚCI I OBSŁUGA KLIENTA - WYŁĄCZNIE ZDALNIE OD 23 MARCA
Od 23 marca kasa przy ul. Wojska Polskiego 14 będzie nieczynna, a Klienci we wszystkich obiektach MWiK obsługiwani WYŁĄCZNIE mailowo i telefonicznie.
Dokumenty można przesyłać mailowo na adres: mwik [dot] koszalin wodkan [dot] pl lub pocztą tradycyjną.
Jednocześnie uprzejmie przypominamy, że do odwołania zawieszone zostało także przyjmowanie prób wody i ścieków do badań laboratoryjnych.
Prosimy o wyrozumiałość w sytuacji wzmożonego zagrożenia epidemicznego.
W przypadku niezbędnej konieczności, będziemy zapraszać na indywidualne spotkania.
!WODA WODOCIĄGOWA NIEZMIENNIE POZOSTAJE BEZPIECZNA!
Zdalny kontakt z nami:
- Drukuj
- Udostępnij: Facebook
- 84 wyświetlenia