Dostawa samochodu typu Pickup 2WD z dołączanym 4WD, fabrycznie nowego pojazdu

Dostawa samochodu typu Pickup 2WD z dołączanym 4WD, fabrycznie nowego pojazdu

IZP.221.11.2024.JK                                                                          Koszalin, dnia 21.10.2024r.

                                                                      

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

1. Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Koszalinie,

75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14,

tel. 94 342-62-68 fax:   94  342-29-38

 e-mail; biuro at mwik-koszalin [dot] com (biuro[at]mwik-koszalin[dot]com), bok at mwik [dot] koszalin [dot] pl

 

II. TRYBY

1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:  Przetarg nieograniczony.

Niniejsze zamówienie publiczne jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, wykonywane przez podmiot, o którym mowa w art. 5 ust 1 pkt 2 lit. a. Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą  progów unijnych,  w związku z art. 2 ust. 1 pkt 2 nie stosuje się procedur
 w niej określonych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie
 z Regulaminem zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
 w Koszalinie.

 

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury określonej w dyspozycji art. 44 Regulaminu zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Koszalinie tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

III. ADRES POD JAKIM MOŻNA UZYSKAĆ WARUNKI ZAMÓWIENIA

Strona internetowa MWiK (www.mwik.koszalin.pl) lub Dział Inwestycji, Zamówień Publicznych oraz Usług Technicznych MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 pokój nr 005 po wcześniejszym zamówieniu: tel. 94 342-62-68 wew.168.

 

IV.  PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA                  

  1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia

Dostawa samochodu typu Pickup 2WD z dołączanym 4WD, fabrycznie nowego pojazdu

  1. Zamawiający nie przywiduje dzielenia zamówienia na części
  2. Zamawiający nie przewiduje składania oferty wariantowej
  3. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego

 

V. WYMAGANY  TERMIN  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA:

Zakończenie: do 20.12.2024r.

 

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU   DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:

  • zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
  • uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów,
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej,
  • zdolności technicznej lub zawodowej.

Potwierdzenia wymagają następujące warunki:

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 18 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych MWiK Sp. z o.o.

 

Wykonawca może polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zmawiającemu, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Podmiot ten przedstawia zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Wykonawcy mogą o udzielenie zamówienia ubiegać się wspólnie, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w postępowaniu.

Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

 

Zamawiający oceni spełnienia tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń

i dokumentów. Oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, a dokumenty w formie oryginału lub potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela  kopii.

Brak wymaganych oświadczeń i dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

 

W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:

 

Formularz oferty

Załącznik  nr 1

Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Załącznik  nr 2

Opłacona polisa wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z warunków składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wspólnie.

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa następujące dokumenty:

Załącznik  nr 3

Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 

 

Na dzień składania ofert Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach.

 

Ponad to należy do oferty załączyć następujące dokumenty:

Załącznik nr 4

Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

Załącznik nr 5

Szczegółowa specyfikacja dotycząca oferowanego samochodu.

 

Uwaga:

Wszystkie powyższe dokumenty muszą być, pod rygorem odrzucenia oferty, wypełnione
i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub załączonym do oferty pełnomocnictwem.

 

Załącznik nr 6

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – oświadczenie należy złożyć drogą elektroniczną na adres: biuro at mwik-koszalin [dot] com (biuro[at]mwik-koszalin[dot]com) lub bok at mwik [dot] koszalin [dot] pl (bok[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl) do trzech dni od dnia otwarcia ofert.

 

VI. WADIUM:    zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

VII.  KRYTERIA  OCENY  OFERT:    najniższa cena.

VIII. MIEJSCE  I  TERMIN  SKŁADANIA  OFERT

  1. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. 
  2. Koszalin ul. Wojska Polskiego 14  - Biuro Obsługi Klienta
  3. Termin składania ofert:  04.11.2024r. godz. 1000
  4. Termin związania z ofertą: liczba dni – 30 od ostatecznego terminu otwarcia ofert.
  5. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: MWiK  Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 p. 313, dnia 04.11.2024r. o godz. 1015