REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DROGOWYCH PO AWARIACH SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH

REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DROGOWYCH PO AWARIACH SIECI WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH

Koszalin, dnia 15.11.2024 r.

IZP.221.13.2024.ED

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

1. Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Koszalinie,

75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14,

tel. 94 342-62-68; e-mail; biuro at mwik-koszalin [dot] com (biuro[at]mwik-koszalin[dot]com)

 

  1. TRYBY

TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIAprzetarg nieograniczony, zamówienie sektorowe

Niniejsze zamówienie publiczne jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, wykonywane przez podmiot, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 lit. a. Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą  progów unijnych,  w związku z art. 2 ust. 1 pkt 2 nie stosuje się procedur w niej określonych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koszalinie.

 

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury określonej w dyspozycji art. 44 Regulaminu zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.
w Koszalinie tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

  1. ADRES POD JAKIM MOŻNA UZYSKAĆ WARUNKI ZAMÓWIENIA

Strona internetowa  MWiK (www.mwik.koszalin.pl) lub Dział Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 pokój nr 002 po wcześniejszym umówieniu:
tel. 94 342-62-68 wew. 178,
e-mail: bok at mwik [dot] koszalin [dot] pl (bok[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl); przetargi at mwik [dot] koszalin [dot] pl (przetargi[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl);

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia

REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI DROGOWYCH PO AWARIACH SIECI

WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH

 

2.  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

3.  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

4. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego

 

  1. WYMAGANY  TERMIN  WYKONANIA  ZAMÓWIENIA:
  • rozpoczęcie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej niż od dnia 01.01.2025 r.
  • zakończenie do dnia 31.12.2025 r.

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:

  • zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
  • uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów,
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej,
  • zdolności technicznej lub zawodowej.

 

Potwierdzenia wymagają następujące warunki:

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności.

Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty
i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.

Wykonawca musi udokumentować co najmniej 3 zadania o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia (remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych).

Ponadto Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem:

  • recykler do masy bitumicznej o ładowności minimum 2 tony,
  • walce statyczne do zagęszczania masy,
  • piły do cięcia asfaltu,
  • frezarkę do nawierzchni asfaltowych
  • rozkładarkę do mas bitumicznych
  • posiada dostęp do mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki w warunkach przewidzianych do jej zastosowania.

Wykonawca udokumentuje zatrudnienie na umowę o pracę minimum: 1 osobę pełniącą funkcje kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej do kierowania robotami budowlanymi.

Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane: wpis w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę zgodnie
z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art. 18 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych MWiK Sp. z o.o.

Wykonawca może polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Podmiot ten przedstawia zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Wykonawcy mogą o udzielenie zamówienia ubiegać się wspólnie, ustanawiając pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w postępowaniu.

Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Zamawiający oceni spełnienia tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy,
a dokumenty w formie oryginału lub potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela kopii.

Brak wymaganych oświadczeń i dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:

Formularz oferty

Załącznik  nr 1

Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

Załącznik  nr 2

Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały  wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty.

 

Załącznik  nr 3

Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i  wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami.

 

Załącznik nr 4

Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

Załącznik  nr 5

Opłacona polisa wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z warunków składają wszyscy wspólnie.

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa następujące dokumenty:

Załącznik  nr 6

Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 

Na dzień składania ofert Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach.

Ponadto należy do oferty załączyć następujące dokumenty:

 

Załącznik nr 7

Wykaz sprzętu jakiego użyje wykonawca do realizacji robót oraz wskazanie dostępu do mieszanki mineralno-bitumicznej.

 

Załącznik nr 8

Oświadczenie o przystąpieniu do wykonania naprawy nawierzchni, następnego dnia roboczego
po otrzymaniu pisemnego zlecenia.

Uwaga:

Wszystkie powyższe dokumenty muszą być, pod rygorem odrzucenia oferty, wypełnione
i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub załączonym do oferty pełnomocnictwem.

 

Załącznik nr 9

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – oświadczenie należy złożyć drogą elektroniczną na adres: bok at mwik [dot] koszalin [dot] pl (bok[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl); przetargi at mwik [dot] koszalin [dot] pl (przetargi[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl); biuro at mwik-koszalin [dot] com (biuro[at]mwik-koszalin[dot]com); do trzech dni od dnia otwarcia ofert.

 

Załącznik nr 10

Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 RODO

 

Załącznik nr 11

Oświadczenie o rezydencji rzeczywistego właściciela.

 

Załącznik nr 12

Oświadczenie wiedzy.

 

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje w toku postępowania Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, w wiadomości e-mail. Dokumenty lub informacje przekazane w wiadomości e-mail niezwłocznie należy potwierdzić na piśmie.

 

  1. WADIUM:    Nie dotyczy

 

  1. KRYTERIA  OCENY  OFERT:    Najniższa cena

 

  1. MIEJSCE  I  TERMIN  SKŁADANIA  OFERT
  1. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. 
    1. Koszalin ul. Wojska Polskiego 14  - Biuro Obsługi Klienta
  2. Termin składania ofert: 29.11.2024 r. godz. 1000
  3. Termin związania z ofertą: liczba dni – 30 od ostatecznego terminu otwarcia ofert.
  4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

      MWiK  Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 p.313

      Dnia 29.11.2024 r. o godz. 1015