Dostawa ładowarki teleskopowej | MWIK Koszalin

Dostawa ładowarki teleskopowej

Koszalin, dnia 14.07.2021r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

IZP.221.14.2021.HC

 

I. ZAMAWIAJĄCY:

1. Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:

Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Koszalinie,

75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14,

tel. 94 342-62-68 fax: 94 342-29-38

e-mail; biuro at mwik-koszalin [dot] com

 

II. TRYBY

1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:  przetarg nieograniczony, zamówienie sektorowe

Niniejsze zamówienie publiczne jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, wykonywane przez podmiot, o którym mowa w art. 5 ust 1 pkt 2 lit. a. Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą  progów unijnych,  w związku z art. 2 ust. 1 pkt 2 nie stosuje się procedur
w niej określonych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie
z Regulaminem zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
w Koszalinie.

 

Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury określonej w dyspozycji art. 44 Regulaminu zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
w Koszalinie tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada,
czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

 

III. ADRES POD JAKIM MOŻNA UZYSKAĆ WARUNKI ZAMÓWIENIA

Strona internetowa  MWiK (www.mwik.koszalin.pl) lub Dział Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 pokój nr 005 po wcześniejszym zamówieniu: tel. 94 342-62-68 wew.68, faks 94 342-29-38,
e-mail: biuro at mwik-koszalin [dot] com.

 

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA                  

Nazwa i opis przedmiotu zamówienia

Dostawa ładowarki teleskopowej

  

Zamówienie obejmuje:

 

Dostawę fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wyprodukowanej w roku 2021
o następujących parametrach:

a) silnik wysokoprężny o min. pojemności 3,6 l. z turbodoładowaniem o mocy min. 90 kW,

b) wysokość podnoszenia max. 7 m,

c) fotel pneumatyczny,

d) pompa hydrauliczna o przepływie min. 135 l/min,

e) kabina spełniająca normy ROPS/FOPS wyposażona w ogrzewanie, klimatyzację, wentylację z dodatkowym zabezpieczeniem dachu operatora,

f)  napęd na obie osie 4x4,

g) sterowanie za pomocą joysticka z rewersem,

h) łyżka ładowarkowa przeładunkowa o pojemności 2,0 m3,

i)  zaczep transportowy,

j)  centralne smarowanie,

k) widły do palet PFB,

l)  udźwig na pełnej wysokości min.2000 kg,

m) sygnalizacja ostrzegawcza typu kogut,

n) dostawca musi zapewnić szkolenie operatorów w zakresie budowy i obsługi ładowarki teleskopowej,

o) gwarancja na oferowaną ładowarkę musi wynosić co najmniej 24 miesiące lub 2000 motogodzin,

p) odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 20 km od siedziby Zamawiającego,

q) zapewniony czas reakcji w przypadku awarii ładowarki teleskopowej musi maksymalnie wynosić 48 godzin od zgłoszenia w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia.

Ładowarka winna być wyposażona w: radioodtwarzacz CD/MP3, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę, tablice wyróżniającą i dywanik gumowy.

 

2. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

3. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

4. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego

 

V. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Dostawa do dnia: 10.12.2021 r.

  

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU  DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:

  • zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
  • uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • sytuacji ekonomicznej i finansowej,
  • zdolności technicznej lub zawodowej

 

Potwierdzenia wymagają następujące warunki:

Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art. 18 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych MWiK Sp. z o.o.

Wykonawca może polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zmawiającemu, że podczas realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Podmiot ten przedstawia zobowiązanie do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Wykonawcy mogą o udzielenie zamówienia ubiegać się wspólnie, ustanawiając pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w postępowaniu.

Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zwarciem umowy w sprawie zamówienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

 

Zamawiający oceni spełnienia tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń
i dokumentów. Oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, a dokumenty w formie oryginału lub potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela  kopii.

Brak wymaganych oświadczeń i dokumentów będzie skutkowało odrzuceniem oferty.

 

W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:

 

Formularz oferty

Załącznik nr 1

Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

 

Załącznik nr 2

Opłacona polisa wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z warunków składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wspólnie.

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca składa następujące dokumenty:

 

Załącznik nr 3

Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 

 

Na dzień składania ofert Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach.

 

Ponad to należy do oferty załączyć następujące dokumenty:

 

Załącznik nr 4

Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

 

Załącznik nr 5

Dowód wpłaty wadium.

 

Załącznik nr 6

Szczegółowa specyfikacja dotycząca oferowanej ładowarki.

 

Załącznik nr 7

Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – oświadczenie należy złożyć droga elektroniczną na adres: biuro at mwik-koszalin [dot] com do trzech dni od dnia otwarcia ofert.

 

Uwaga:

Wszystkie powyższe dokumenty muszą być, pod rygorem odrzucenia oferty, wypełnione i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub załączonym do oferty pełnomocnictwem.

 

VI. WADIUM:    

Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100).

Oferta, która nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona.

 

VII. KRYTERIA OCENY OFERT:    najniższa cena

 

VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. 
    75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14  - Biuro Handlowe Spółki (sklep)
  2. Termin składania ofert: 29.07.2021 r. godz. 10:00
  3. Termin związania z ofertą: liczba dni – 30 od ostatecznego terminu otwarcia ofert.
  4. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
    MWiK  Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 p.313
    Dnia 29.07.2021 r. o godz. 10:15

994

Bezpłatny całodobowy numer do pogotowia wodno-kanalizacyjnego

 

 

Projekt i wykonanie: Vobacom