Usługa załadunku, transportu i zagospodarowania odpadów: ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05), skratek (kod odpadu 19 08 01) i zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02) z Oczyszczalni Ścieków JAMNO w Koszalinie
Koszalin, dnia 08.11.2024 r.
IZP.221.12.2024.ED
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
I. ZAMAWIAJĄCY:
1. Oficjalna nazwa i adres zamawiającego:
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. w Koszalinie,
75-711 Koszalin ul. Wojska Polskiego 14,
tel. 94 342-62-68; e-mail; biuro mwik-koszalin [dot] com (biuro[at]mwik-koszalin[dot]com)
II. TRYBY
1. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony, zamówienie sektorowe
Niniejsze zamówienie publiczne jest zamówieniem sektorowym w rozumieniu art. 5 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, wykonywane przez podmiot, o którym mowa w art. 5 ust. 1 pkt 2 lit. a. Ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą progów unijnych, w związku z art. 2 ust. 1 pkt 2 nie stosuje się procedur w niej określonych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest zgodnie z Regulaminem zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koszalinie.
Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury określonej w dyspozycji art. 44 Regulaminu zamówień sektorowych Miejskich Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.
w Koszalinie tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III. ADRES POD JAKIM MOŻNA UZYSKAĆ WARUNKI ZAMÓWIENIA
Strona internetowa MWiK (www.mwik.koszalin.pl) lub Dział Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 pokój nr 002 po wcześniejszym umówieniu:
tel. 94 342-62-68 wew. 178, faks 94 342-29-38, e-mail: bok
mwik [dot] koszalin [dot] pl (bok[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl); przetargi
mwik [dot] koszalin [dot] pl (przetargi[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl);
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Nazwa i opis przedmiotu zamówienia
Usługa załadunku, transportu i zagospodarowania odpadów: ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod odpadu 19 08 05), skratek (kod odpadu 19 08 01) i zawartości piaskowników (kod odpadu 19 08 02) z Oczyszczalni Ścieków JAMNO w Koszalinie
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych.
- Część 1: skratki i zawartość piaskowników.
- Część 2: komunalny ustabilizowany osad ściekowy o uwodnieniu ok.75 %.
3. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
4. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego
V. WYMAGANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Usługa wykonana od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej.
Potwierdzenia wymagają następujące warunki:
- Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności.
- Wykonawca musi posiadać decyzję, o której mowa w art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach zezwalającą Wykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów obejmującą swoim zakresem odpad będący przedmiotem niniejszego zamówienia, lub umowę zawartą przez Wykonawcę z podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów umożliwiającą przekazanie przez Wykonawcę do przetwarzania odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z decyzją, o której mowa w art. 41 ust. 1 ustawy o odpadach zezwalającą temu podmiotowi na przetwarzanie odpadów, obejmującą swoim zakresem odpady będące przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru BDO w zakresie transportu, zbierania i przetwarzania odpadów obejmujący swoim zakresem odpady będące przedmiotem niniejszego zamówienia.
- Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru BDO, w przypadku rolników gospodarujących na powierzchni użytków rolnych powyżej 75 ha.
- Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem:
- do załadunku odpadu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia;
- środkami transportu do przewożenia odpadu z zabezpieczaniem przed emisją odorów;
- do rozprowadzenia osadów ściekowych na powierzchni ziemi i zmieszania z nią.
- W przypadku odzysku polegającego na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych Wykonawca musi być władającym powierzchnią ziemi, na której będą stosowane komunalne osady ściekowe, zgodnie z art. 3 pkt. 44 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska lub powierzy komunalne osady ściekowe do stosowania władającemu powierzchnią ziemi.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na podstawie art. 18 Regulaminu udzielania zamówień sektorowych MWiK Sp. z o.o. - Wykonawca powołujący się na potencjał innych podmiotów w zakresie doświadczenia zobowiązany jest wykazać spełnienie warunku poprzez wskazanie części zamówienia jakie powierzy podwykonawcom.
- Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia wspólnie. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia.
- Dokumenty i oświadczenia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców działających wspólnie.
- Wykonawcy działający wspólnie przedstawiają Zamawiającemu w ofercie dokument regulujący ich współpracę.
Podczas realizacji zadania Wykonawca obowiązany jest przestrzegać „Instrukcję dla wykonawców dostawców usług i materiałów oraz ich podwykonawców, wykonujących prace zlecone i świadczących usługi w budynkach, obiektach i na terenach należących do MWiK Koszalin”.
W przypadku rażących uchybień w przestrzeganiu obowiązujących przepisów prawa lub wymagań „Instrukcji....” przez pracowników Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydania zakazu wejścia na swój teren osobom winnym tych wykroczeń. Dalsze nieprzestrzeganie wymagań może doprowadzić do zerwania umowy z winy Wykonawcy - Wykonawca obowiązany jest złożyć zobowiązanie do przestrzegania zasad wynikających ze stosowania systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem i higieną pracy.
Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a dokumenty w formie oryginału lub potwierdzonej przez upoważnionego przedstawiciela kopii.
Brak wymaganych oświadczeń i dokumentów będzie skutkował odrzuceniem oferty.
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa:
Formularz oferty
Załącznik nr 1 Oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Załącznik nr 2 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
Na dzień składania ofert Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów przy realizacji zamówienia zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniach.
Ponadto należy do oferty załączyć następujące dokumenty:
Załącznik nr 3 Opłacona polisa wraz z dowodem opłaty, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z warunków składają wszyscy wspólnie.
Załącznik nr 4 Program odzysku lub unieszkodliwienia odpadów będących przedmiotem zamówienia z podaniem procesu odzysku lub procesu unieszkodliwienia i dokładnym opisem procesu wraz ze wskazaniem:
- transportującego odpady;
- następnego posiadacza odpadów, który posiada zezwolenie na zbieranie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów;
- nr rejestrowego BDO transportującego odpady i następnego posiadacza odpadów;
- miejsca odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów /miejsca prowadzenia działalności/;
- w przypadku odzysku komunalnych osadów ściekowych w procesie R10 gatunku roślin wraz z podaniem zapotrzebowania na azot i fosfor.
Załącznik nr 5 Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca, który będzie użyty do realizacji zamówienia.
Załącznik nr 6 Listę osób wykonujących usługę.
Załącznik nr 7 Decyzja zezwalająca Wykonawcy na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zbierania i przetwarzania odpadów.
Załącznik nr 8 Dowód wpłaty wadium.
Załącznik nr 9 Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – oświadczenie należy złożyć drogą elektroniczną na adres: bok mwik [dot] koszalin [dot] pl (bok[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl); przetargi mwik [dot] koszalin [dot] pl (przetargi[at]mwik[dot]koszalin[dot]pl); biuro mwik-koszalin [dot] com (biuro[at]mwik-koszalin[dot]com) do trzech dni od dnia otwarcia ofert.
Załącznik nr 10 Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Załącznik nr 11 Oświadczenie o rezydencji rzeczywistego właściciela.
Załącznik nr 12 Oświadczenie wiedzy.
Załącznik nr 13 W przypadku odzysku polegającego na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych należy złożyć oświadczenie, że Wykonawca:
- dysponuje powierzchnią gruntu niezbędną do zastosowania ilości komunalnych osadów ściekowych przewidzianych do zagospodarowania;
- przekaże komunalne osady ściekowe do stosowania władającemu powierzchnią ziemi;
- grunty na których będą stosowane komunalne osady ściekowe przeznaczone są do uprawy roślin nieprzeznaczonych do spożycia i do produkcji pasz.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, oświadczenia o spełnieniu każdego z warunków składa każdy z Wykonawców.
Uwaga:
Wszystkie dokumenty i oświadczenia należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.
VI. WADIUM:
- Wymagane wadium w wysokości:
- dla części I-wszej 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100),
- dla części II-giej 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100),
VII. KRYTERIA OCENY OFERT: najniższa cena dla poszczególnych części zamówienia
VIII. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o.
- Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 - Biuro Obsługi Klienta
- Termin składania ofert: 27.11.2024 r. godz. 1000
- Termin związania z ofertą: liczba dni – 30 od ostatecznego terminu otwarcia ofert.
- Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
MWiK Koszalin ul. Wojska Polskiego 14 p.313
Dnia 27.11.2024 r. o godz. 1015
- Drukuj
- Udostępnij: Facebook
- 48 wyświetleń